Wczytuję dane...
Regulamin

Sklep nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej. Odbiór osobisty papierów i innych produktów jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez stronę internetową i po potwierdzeniu przez ITD Collection, że zamówiony towar jest gotowy do odbioru.

* * * * *

sklep www.itdcollection.com


KLAUZULA INFORMACYJNA

ITD Collection nie wyraża zgody na jakiekolwiek kopiowanie, powielanie, w całości czy we fragmentach, wzorów umieszczanych na papierach ze swoich kolekcji.

ITD Collection udziela zgody na wykorzystywanie wszystkich papierów do decoupage i papierów do scrapbookingu ze swoich kolekcji dostępnych na stronie internetowej www.itdcollection.com w pracach plastycznych wykonywanych ręcznie przeznaczonych do dalszej odsprzedaży. 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”]. Sklep realizuje zamówienia krajowe i zagraniczne.

2. Właścicielem Sklepu jest:  

ITD Collection z siedzibą:

ul. Morgowa 21, 91-231 Łódź, Polska

NIP: 947-17-95-771, regon 471719321

Adres do korespondencji:

ITD Collection s.c.
91-231 Łódź , ul. Morgowa 21
Polska
tel. : +48 42 650 42 44
e-mail: info@itdcollection.com

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2

Zamówienia

 1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

   a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

   b) pocztą email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

   c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu.

2. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane w następnych dniach roboczych. Czas realizacji zleceń wynosi zazwyczaj 1-3 dni robocze, licząc od momentu zaksięgowania się zapłaty na jednym z kont bankowych ITD Collection. Przy każdym artykule w sklepie internetowym ITD Collection jest wyraźna informacja o potencjalnym czasie realizacji zamówienia na dany produkt. W przypadku artykułów wykonywanych na indywidualne zamówienie, czas realizacji może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych, o czym Sklep każdorazowo będzie informował Klienta.

3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma ITD Collection zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

7. Firma ITD Collection wystawia paragon lub fakturę VAT za każdy zakupiony towar. Wystawiamy to, co Państwo zaznaczacie w zamówieniu. UWAGA: Prosimy o rozważny wybór, ponieważ nie mamy możliwości zamiany paragonów na faktury (nasza kasa fiskalna nie obsługuje numerów NIP). Aby otrzymać fakturę VAT należy podać poprawne dane firmy wraz z numerem NIP. W przypadku błędnie podanych danych do FV notę korygującą wystawia zamawiający.

§3

Płatności

 1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

   a) pobranie – zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru (wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),

   b) przelew bankowy
– zapłata w polskich złotych następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu w mBanku o numerze 19 1140 2017 0000 4402 0251 7845
– zapłata w euro następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu w mBanku o numerze 60 2490 0005 0000 4600 5867 2221
– zapłata w funtach brytyjskich następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu w mBanku o numerze 09 2490 0005 0000 4600 3145 4260
– zapłata w dolarach amerykańskich następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu w mBanku o numerze 26 2490 0005 0000 4600 4535 7546
Pełne dane do płatności znajdują sie na podstronie:
https://itdcollection.com/kontakt-i-platnosci 

   c) karty płatnicze – Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. Czas
realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

   d) eCard - Płatność online kartą płatniczą, Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płacę z iPKONET, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.

   e) PayU - Płatność online kartą płatniczą, mTransfer, MultiTransfer, Przelew24 BZWBK, Pekao24Przelew, Płacę poprzez Przelew z BPH, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKONET, Płacę z iPKO, Płać z ING, Crédit Agricole e-przelew, Płacę z Millennium, Płacę z Citi Handlowy, Przelew z Deutsche Bank,
Płacę przelewem tradycyjnym, Przelew z Idea Bank, Płacę z Eurobankiem, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe, Przelew z PBS, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ

2. Ceny przesyłek określone są w koszyku zakupów, po włożeniu do niego produktu (każdy produkt można usunąć z koszyka zakupów) i po wybraniu kraju dostawy. Koszt wysyłki wyliczany jest automatycznie na podstawie kraju wysyłki, rodzaju produktów i ilości produktów (wagi całego zamówienia) 

3. Warunkiem wysłania towaru jest zapłata za towar i za przesyłkę.

4. Firma „ITD Collection" w momencie sprzedaży towaru wystawia paragon z kasy fiskalnej lub fakturę VAT - według wskazania Klienta na zamówieniu. Jeżeli Klient zamówił i otrzymał paragon i chce zamienić go na fakturę to jest to niemożliwe - nasza kasa fiskalna nie obsługuje numerów NIP. Prosimy o rozważny wybór podczas składania zamówienia.

§4

Wysyłka towaru

 1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub jednej z firm kurierskich - wybór Klienta) lub udostępnia do odbioru przez Klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem lub kartą płatniczą, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

3. Czas realizacji całego zamówienia zależy od produktów umieszczonych w koszyku. Przy każdym produkcie w naszym sklepie podany jest maksymalny czas realizacji. Są to różne czasy, od 3 do 10 dni (w zależności od asortymentu), więc nie możemy podać średniego czasu realizacji dla wszystkich zamówień. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby czas ten był jak najkrótszy.

§5

Reklamacje

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot dokonywany jest w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. Towar reklamowany należy odesłać w takim stanie i takim opakowaniu, w jakim dotarł do Klienta na adres siedziby "ITD Collection".

6. W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej Klient powinien sporządzić stosowny protokół i uzyskać podpis pracownika poczty lub kuriera - osoby dostarczającej lub wydającej przesyłkę. Brak protokołu znacznie utrudnia Klientowi dochodzenie roszczeń z tego tytułu w stosunku do przewoźnika.

7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta dotyczące na przykład koloru czy proporcji nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Firma "ITD Collection" nie bierze też pod uwagę reklamacji wynikających z różnic w postrzeganiu kolorów przez ludzi.
W przypadku wydruku, reklamacji nie podlegają nieznaczne odchylenia od wzorca kolorystycznego, chyba, że do zlecenia dołączony był wydruk próbny wykonany wcześniej w naszej pracowni.
W przypadku druku offsetowego reklamacji nie podlegają odchylenia od wzorca kolorystycznego.

8. Nie przyjmujemy do druku prac, których reprodukcja jest ograniczona lub niezgodna z polskim prawem. Całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku prac lub materiałów, w tym za wszelkie naruszenia praw osób trzecich ponosi Zleceniodawca.

9. Firma „ITD Collection" nie korzysta z czcionek dostarczonych przez Klienta, jeżeli nie jest w ich posiadaniu, a są one chronione prawami autorskimi.

§6

Rękojmia

W przypadku wystąpienia wady towaru Klient ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Korzystając z rękojmi Klient może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 1 Regulaminu

§7

Prawo odstąpienia od umowy

 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę wraz z kosztami wysyłki, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w st. 1 powyżej, tj. w zakresie:

   a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),

   b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,

   c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

   d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

   e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

   f) dostarczania prasy,

   g) usług w zakresie gier hazardowych.

§8

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania ich usunięcia.

§9

Własność intelektualna

 Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu. ITD Collection nie wyraża zgody na jakiekolwiek kopiowanie, powielanie, w całości czy we fragmentach, wzorów umieszczanych na papierach ze swoich kolekcji.

Klauzula informacyjna

ITD Collection udziela zgody na wykorzystywanie wszystkich papierów do decoupage i papierów do scrapbookingu ze swoich kolekcji dostępnych na stronie internetowej www.itdcollection.com w pracach plastycznych wykonywanych ręcznie przeznaczonych do dalszej odsprzedaży.

§10

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

jesteśmy zgodni z RODO

Wszystkie szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "polityka prywatności" lub w zakładce "ochrona danych osobowych"

baner logo visa